PRECES LIETOŠANAS UN GARANTIJAS NOTEIKUMI

Preces lietošanas noteikumi

  1. Prece šajos noteikumos ir pārdevēja sortimentā esošs koferis, koferis-soma un soma.
  2. Vienmēr lietojiet preci atbilstoši ražotāja dotajiem norādījumiem. Nelietojiet preci tādā veidā, kam tā nav paredzēta.
  3. Preci pārvieto turot pie kāda no rokturiem, ja to nes un tā nepieskaras virsmai, vai turot pie izvelkamā mehānisma (teleskopiskais rokturis), ja to pārvieto ar ritentiņiem pa virsmu.
  4. Ja precei ir uzstādīta koda slēdzene, tad par tās lietošanu jautāt veikala pārdevējam klātienē vai lietot to atbilstoši ražotāja norādītajai informācijai preces bukletā.
  5. Nenoslogo preci pārsniedzot ražotāja norādīto preces svaru un tilpumu. Ja prece ir pārkrauta un tās svars vai tilpums pārsniedz ražotāja norādīto, tad, atbilstoši preces veidam, 1) var pārtrūkt vai notrūkt preces siksnas/rokturi vai 2) uz nepiemērota seguma (bruģis, apsildāma grīda, silts asfalts, dažāda veida zemes un grunts ceļi/takas) var sākties preces ritentiņu pārkaršana/deformācija, kuras rezultātā ritentiņi var sākt kust/pastiprināti nodilt un zaudēt savu formu un funkcionalitāti.
  6. Aizliegts uz preces vai tajā pārvadāt bērnus, pieaugušos vai dzīvniekus.
  7. Aizliegts preci izmantot kā krēslu sēdēšanai vai kā ķermeņa, vai kāju, vai roku balstu.
  8. Piestiprinātie/piešūtie rokturi sānos vai augšējā daļā ir paredzēti tikai kā preces pacelšanas, nelielas pārvietošanas palīgrīks, tie nav paredzēti ilgstošas pārvietošanas slodzei.
  9. Izvelkamais mehānisms (teleskopiskais rokturis) izvilktā veidā nav paredzēts preces pārvietošanai pa trepēm vai preces pacelšanai no virsmas (grīda, ceļš, transporta bagāžnieks vai salona nodalījums u.c.).
  10. Aizliegts preci pārvietot uz tās korpusa to slidinot pa virsmu (grīda, asfalts u.c.).
  11. Aizliegts preci spārdīt ar kājām vai bīdīt uz priekšu/atpakaļ izmantojot asus priekšmetus.

 

Vispārējā garantija un pēcgarantija

  1. Vispārējā garantija ir ražotāja garantija un attiecas uz pie pārdevēja iegādātiem koferiem un koferiem-somām. Prece ir jauna kamēr tā atrodas veikala telpā. Pēc preces iegādes un izvešanas no veikala telpām prece ir lietota.
  2. Pēcgarantija ir personas koferim vai kofekrim-somai nodrošinātais garantijas remonts, ko pārdevējs sniedz sadarbības (apdrošināšanas) pakalpojuma robežās par citu pakalpojumu sniedzēju (taksometra pakalpojums, civilās aviācijas pakalpojums, dzelzceļa pārvadājumu pakalpojums) radītu bojājumu.

 

Garantijas remonts

  1. Garantijas remonts tiek sniegts:
    • vispārējās garantijas robežās, divu gadu laikā no preces iegādes brīža – ražošanas defektiem. Ražotāja defekts ir: vaļīgas skrūves noņemamajām daļām, piemēram rokturiem, kājiņām, riteņiem, slēdzenēm, kā arī uz atmontētām kniedēm (gan dekoratīvajām, gan funkcionālajām).
    • Pēcgarantijas robežās bojājumiem, kas nav ražošanas defekts, bet ir radies kofera vai kofera-somas izmantošanas/lietošanas rezultātā – 1) mehāniskie bojājumi, 3) nodiluši riteņi, 4) saskrāpēti, salauzti/saplēsti ārēji korpusi, 5) saliektas vai salauztas detaļas, 6) pārkodētas vai salauztas slēdzenes, 7) salauzti ārējā korpusa rāvējslēdzēji/siksnas, 8) saplēsta odere vai oderes rāvēslēdzējs.

 

Garantijas remonta saņemšanas nosacījumi

Ja esat pamanījis/usi defektu iegādātajai precei vai, ja Jūsu koferis, koferis-soma ir sabojāti transportēšanas rezultātā (pēcgarantijas gadījums), tad nekavējoties sazinieties ar apkalpojošo servisu kārtībā, kas atbilst Jūsu gadījumam:

  1. Lai saņemtu vispārējo garantiju Jums, ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no defekta konstatācijas brīža, ir jāiesniedz pārdevējam 1) preces čeks/čeka kopija no veikala vai uzlīme ar preces iegādes datumu un vietu, 2) bojātā prece, 3) aizpildīta garantijas veidlapa, kas pievienota šiem garantijas noteikumiem un izsniegta jums preces iegādes brīdī, kad ar savu parakstu vai maksājumu internetā apstiprinājāt, ka garantijas noteikumi un preces lietošanas noteikumi jums ir saprotami un skaidri.
  2. Lai saņemtu pēcgarantiju vienmēr pārbaudiet koferi, koferi-somu uzreiz pēc saņemšanas no trešās personas (taksometra pakalpojumu sniedzējs, civilās aviācijas pakalpojumu sniedzējs, dzelzceļa pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs u.c.). Ja konstatējat, ka transportēšanas rezultātā koferim, koferim-somai ir radīti jebkādi bojājumi, piemēram nosmērēts, saplēsts, saskrāpēts vai ieplaisājis ārējais korpuss, salauzts rāvējslēdzējs vai tā daļas, salauzti ritentiņi vai to mehānisma daļas vai salauzti/salocīti/noplēsti rokturi u.c. bojājumi, tad
  3. nekavējoties reģistrējiet bojājumu tajā vietā, kur saņēmāt sabojāto koferi, koferi-somu. Par bojājuma reģistrācijas kārtību varat noskaidrot konkrētās vietas (lidosta, dzelzceļa stacija, autoosta u.c.) informācijas centrā. Pēc reģistrācijas obligāti saņemiet aktu par bojājumu. Pēc akta par bojājumu saņemšanas sazinieties ar apkalpojošo remonta servisu.
  4. Ja Jūs neesat veicis punktā a) norādītās darbības, tad konkrētās vietas (lidosta, dzelzceļa stacija, autoosta u.c.) interneta mājaslapā, tajā noteiktajā termiņā un kārtībā, reģistrējiet kofera, kofera-somas bojājuma faktu. Saņemiet aktu par bojājumu uz e-pastu un ar šo aktu un bojāto koferi, koferi-somu vēršaties apkalpojošā remonta servisā.
  5. Gadījumā, ja bijāt veicis ceļojuma apdrošināšanu, tad nekavējoties vēršaties pie sava apdrošinātāja.

 

Vispārējā garantija un garantijas remonts neattiecas uz: 1) precēm, kas tiek pārdotas izpārdošanā un/vai ar akcijas cenu un/vai ar atlaidi; 2) ja preci sabojājusi trešā persona (taksometra pakalpojumu sniedzējs, civilās aviācijas pakalpojumu sniedzējs, dzelzceļa pārvadājumu pakalpojumu sniedzējs u.c.); 3) uz mehāniskiem bojājumiem preces iekšpusē, piemēram, saplēsta odere arī nodalījumu atdalošā odere ar rāvējslēdzēju, saplēsti/norauti rāvējslēdzēji, salauztas/nokritušas metāla vai plastmasas detaļas; 4) ja preces bojājums radies tās nepareizas ekspluatācijas laikā, proti prece izmantota pretēji preces lietošanas noteikumiem.

Pēcgarantija nav piemērojama, ja nav ievēroti Garantijas remonta saņemšanas nosacījuma 2. punkta noteikumi un, ja pārdevējam nav noslēgts sadarbības līgums ar pakalpojuma sniedzēju, kas nodarījis bojājumus precei.

Garantijas un pēcgarantijas serviss:

SIA “L.O.Serviss”

Reģ. Nr. 40003844748

A.Čaka iela 33-23

info@loserviss.com

+(371)26950146